Vil du gerne udstille?

Vil du udstille på biblioteket?

Det kan være kunst, foto, håndværk og samlinger

På biblioteket har vi forskellige udstillinger året rundt. Alle – både voksne og børn – er velkomne til at udstille.

Der er mulighed for at udstille værker 1 kalendermåned ad gangen.

Kontakt biblioteket via mail: bibliotek@morsoe.dk

Hvem kan udstille:

Der lægges vægt på udstillerne med lokal tilknytning, men hør gerne om mulighederne selv om du ikke har lokal tilknytning. Ligeledes har lokale foreninger, aftenskoler eller institutioner også mulighed for at udstille.

Der kan udstilles alt muligt fra malerier til postkort og andet, men vi siger dog nej til anstødelige, uetiske eller racistiske værker og henholder os i øvrigt til bibliotekslovens bestemmelser om kvalitet, alsidighed og aktualitet.

Ophængning og nedtagning:

Udstiller sørger selv for ophængning og nedtagning, transport, samt evt. kontakt til presse. Vi sørger for at udstillingen bliver offentliggjort på bibliotekets hjemmeside.

Læg gerne visitkort eller lignende sammen med din udstilling.

Udstillingsfaciliteter:

8 stk. spanske vægge (1,25 x 95)

2 store glasmontre med 4 hylder, aflåste

2 små glasmontre med 1 hylde

Hvide podier i forskellige størrelser

Forsikring:

Vi har en forsikring der dækker, hvis de udstillede ting forsvinder eller bliver beskadiget.