Læsekompasset

16.01.20
Vil du gerne læse en bog, der minder om den forrige du læste? Så er hjælpen nær med Læsekompasset. Her får du inspiration til at læse lige netop det du gerne vil.

Har du læst en bog, som var helt fantastisk, og det er lidt hårdt at slippe den efter sidste side. Så er Læsekompasset noget for dig. Her kan du få hjælp til at finde en bog som minder om den forrige bog. Udover du kan finde bøger der minder om den forrige bog, kan du også få hjælp til, at finde bøger med et bestemt tema, stemning eller en bestemt længde.

Når du har fundet en bog som du gerne vil læse, kan du reservere bogen, ved at logge ind med dit biblioteks-login. Efterfølgende kan du så hente bogen på Morsø Folkebibliotek når den er klar til udlån.

Du kommer til Læsekompasset her.