Fars legestue

02.03.23
Fars Legestue på Morsø Folkebibliotek har til formål at give fædre et rum hvor de kan mødes og være med andre mænd og fædre. Biblioteket stiller legeområdet samt tumle- og sanseredskaber til rådighed. Vi er desuden vært for kaffe, the og vand, samt snacks til børnene.

Biblioteket ønsker at være jeres alternativ til den helt klassiske ”kaffeklub”, og give jer et fysisk rum med masser af plads til leg og læring. Børnebibliotekarerne Mille og Simon er jeres faste værter, og vi vil byde jer velkommen, og lejlighedsvist kunne lave højtlæsning med tips og tricks til oplæsning for børn, vise film for de små i børnebiografen og altid være behjælpelig med at finde bøger til børn i alle aldre.
Vi har højstole, madpakkeområde, mikroovn, pusleplads og magasiner til fri afbenyttelse.
Nyd den særlige babytid med andre fædre, få jer en kop kaffe og en god snak. Her er plads til at være som I ønsker det.