eReolen global

eReolen Global Magazines - digitale magasiner i massevis

Adgang
Adgang med bibliotekslogin
Ebøger, lydbøger og magasiner på engelsk.
Adgang, hvis du bor i Morsø Kommune, er oprettet som låner på Morsø Folkebibliotek og har en pinkode.  Lånetiden er 30 dage. Efter 30 dage forsvinder den lånte titel automatisk fra "Min side".

eReolen Global Magazines giver adgang til et stort antal populære magasiner. Udvalget består både af populære ”bladre-magasiner” og fagtidsskrifter.

eReolen Global giver stadigvæk adgang til ebøger og lydbøger på engelsk. Vi anbefaler at du downloader appen Libby til læsning og lytning af bøgerne.

Magasinerne fra RB Digital er  flyttet over på eReolen Global.

På dansk kan du læse Antik og auktion, IN, Isabellas, Psykologi, Spis bedre, og Vi unge , men derudover er der adgang til mere 300 engelsksprogede magasiner til rådighed.

Om eReolen Global Magazines:

• nyeste udgave udkommer på samtidig med den trykte version
  • der er ikke loft på antal udlån - læs så mange du har lyst til
  • kan læses på tablets, smartphone og på pc/mac

Sådan gør du

Der er ubegrænset brug af magasinerne, og de tæller derfor ikke med i eReolen Globals lånekvote for ebøger og lydbøger.

eKurser.nu indeholder vejledning med video introduktion . Desuden vejledning til, hvordan man opretter sig, får adgang og læser magasinerne i appen Libby.